Facebook Dynamiske annonser for WooCommerce
Facebooks dynamiske annonser er en av de aller beste måtene å nå ut til de kundene som er såpass varme i henhold til hvor de befinner seg i kjøpsprosessen.
Annonsering på Facebook
InBusiness sin visjon er at de produkter vi leverer, skal gi RESULTATER for våre kunder. Vi leverer nettløsninger, men for at det skal gi gode resultater, må nettløsningen markedsføres. AdWords er noe våre kunder har god uttelling på. Men nå ser vi også hvor virkningsfull annonsering på Facebook har blitt. Facebook gir utrolige muligheter til […]
Nye Facebook regler forenkler konkurranser og kampanjer
På tirsdag annonserte Facebook at de ville forenkle de såkalte Promotion Guidelines drastisk. Disse regulerer hvordan konkurranser kan bli utført på Facebook. Før måtte man gjøre det via en applikasjon. Alt annet var ulovlig i følge Facebook.
Bruk WordPress til å holde Facebook faner oppdatert
Mange av våre kunder ønsker å bruke de muligheter som ligger i Facebook faner. Men det er ikke like enkelt å finne en god applikasjon som har den funksjonalitet man behøver. Men nå trenger du ikke lete lenger!
Kundeseminar på DNB Arena
Med over 70 påmeldte kunder, ble det et par hyggelige timer på DNB Arena torsdag 21. mars.
Gratis «Sjekk inn» plakat
Når Facebook kommer ut med sine nye endringer, så vil «Sjekk inn» bli enda mer synlig i nyhetsstrømmen. Svært få av bedriftene i Norge utnytter denne muligheten godt nok. Vi har derfor laget en enkel mal som du kan bruke for å få flere til å sjekke inn på din virksomhet.
Endringer på Facebook
Facebook legger nå ut en relativ stor visuell endring på nyhetsstrømmen din. Og som alltid så er tilbakemeldingen blandet. Dette er ikke så uvanlig, og kritikken pleier å stilne ganske fort.
Hvordan få mer trafikk og kunder på web?
Vi holdt et foredrag i regi av Tønsberg næringsforening den 24.01.13. Her var emnet om hvordan man kan få økt trafikk på sitt nettsted og samtidig konvertere dem til kunder. Foredraget ble svært godt mottatt og endel gikk nok tilbake til jobb med litt dårlig samvittighet – men også økt motivasjon for å satse mer […]
LinkedIn firmaside
LinkedIn vokser i popularitet. Mange bruker den nok for å markedsføre seg som person, med utdannelse og erfaring – eller man deltar i ulike grupper. Men LinkedIn satser også på firma. De gjør hele tiden forbedringer på det de kaller LinkedIn Company Page. Er din bedrifts LinkedIn side oppdatert? Eller er du usikker på om […]
Endringer på Facebook?
Facebook gjennomgår større og mindre endringer fra tid til annen. Nå kan det tyde på at det skjer litt endringer igjen. Ingen vet med sikkerhet, men foreløpig ser det ikke ut til å være noen kjempestore endringer.