Lekre nettsider som gir resultater
Selv om det selvfølgelig hjelper å ha nettsider som er visuelt fine å se på, handler det i første grad om å nå mål, og gi verdi tilbake for våre kunder. Det vil imidlertid alltid være viktig at det visuelle reflekterer bedriftens ønskede profil, og er forankret i denne. Et riktig og godt visuelt inntrykk har en høy grad av kommunikativ kraft i seg, og vil dermed i mange tilfeller gi næring til uttrykket «et bilde sier mer enn tusen ord». En nettside skal imidlertid ikke bare fungere som et fint blikkfang, men i aller høyeste grad kunne ha en nyttig funksjon for sine brukere. Interaksjon er derfor et nøkkelord for hvordan vi jobber sammen med våre kunder. Brukervennlighet vil alltid være viktig, da resultatene som regel naturlig kommer av hvilken støtte nettsidene gir brukerne i de forskjellige «prosessene» som bedriften legger opp til. Det vil med andre ord si at det alltid er bedriftens strategi og mål som gir grunnlag for nettsidens design og interaksjon. Dette bør så i siste instans prototypes og testes for å sørge for best mulig resultat.