7 Google Ads trender for 2019
Vi digger Google Ads og resultatene det gir våre kunder. Det skjer stadig noe nytt i denne vidunderlige verden og mer er ventet å skje fremover. Vi har sett i krystallkulen for 2019, og kommer med 7 punkter vi tror vil prege Google Ads i 2019.
Varehandelen dør ikke ut, men den endrer seg
Varehandelen er en stor og viktig næring for Norge. Det omsettes for nærmere 500 milliarder og rundt 360 000 personer sysselsettes. Men vi leser stadig om butikkdøden og butikker som går konkurs. Hvor skal dette ende? Vil bransjen dø ut? Nei, selvsagt ikke. Varer skal vi forbrukere ha uansett, men måten vi får dem, vil endre seg.
Enda mer tekst i Google Ads
Nå kan du skrive enda mer tekst i dine Google Ads annonser. Les om hvorfor og hvordan du kan utnytte denne muligheten.
Treff målgruppen enda bedre med In-Market publikum
Google har endelig sluppet et stort konkurransefortrinn for alle som er på Google AdWords. Nå gjør Google de enda enklere å treffe målgruppen din! Er du ikke på Google AdWords allerede, vil dette gi deg enda en god grunn til å vurdere tjenesten.
Typiske AdWords feil man gjør
Alle kan i praksis selv sette opp en AdWords konto. Men de fleste overlater likevel dette til oss eller en annen AdWords sertifisert partner. Men noen få velger likevel å gjøre det selv. Les mer om typiske feil vi da ser.
Optimalisering av Google AdWords
Det tar tid å sette opp en AdWords konto riktig. Men det tar minst like mye tid å optimalisere en konto. I dette innlegget vil jeg gi noen optimaliseringstips.
En rask nettside vises på bunnlinjen
Google liker raske sider. Dine kunder liker raske sider. Men er nettsiden din rask? Les mer om dette i denne artikkelen.
Facebook Dynamiske annonser for WooCommerce
Facebooks dynamiske annonser er en av de aller beste måtene å nå ut til de kundene som er såpass varme i henhold til hvor de befinner seg i kjøpsprosessen.
Facebook – muligheter og bedre utnyttelse mht markedsføring
Facebook er ikke bare et sosial media, det er også en svært god markedsføringskanal. Les om hvorfor du bør annonsere på Facebook og hvilke muligheter du har.
Google kan svarteliste nettstedet ditt om du ikke har SSL sertifikat (https)
Ved å bruke SSL sertifikat på ditt nettsted, kan du komme høyere opp i Google, samt gi dine kunder ekstra trygget.