Hopp til innhold. Hopp til kontaktinformasjon. Høykontrast
Fontsize Button

PC: Hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Mac: Hold Cmd-tasten (Command) nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

BLOGG

Slik måler du dine digitale kampanjer

av september 11, 2016

Kjører du mange digitale markedskampanjer samtidig, men har ikke helt oversikt over hvilke som gir best effekt? Da bør du bruke 2 verktøy: Google Analytics Google URL Builder

Les mer
Google AdWords

Større AdWords annonser

av september 2, 2016

Det skjer stadige endringer i AdWords, men denne endringen er blant de virkelig store endringene. Google selv kaller dette den største endringen på 15 år. Du får nå nesten 50% mer annonsetekst pr annonse! Det er svært gledelig for AdWords annonsører.

Les mer
Universell utforming av nettside

Er nettsiden din tilpasset de med funksjonsnedsettelse?

av august 25, 2016

Alle nettsider laget etter juli 2014 skal støtte loven om universell utforming. Hva er universell utforming spør du kanskje? Enkelt forklart handler dette om å bygge nettsiden på en slik måte at alle kan bruke den. Selv med funksjonsnedsettelse.  

Les mer

Slik bruker du Yoast SEO plugin i WordPress

av august 11, 2016

For å gi våre kunder god synlighet i Google, installerer vi alltid Yoast SEO plugin. Det regnes som det beste plugin for søkemotoroptimalisering. (En plugin er en tilleggsfunksjon man kan laste ned etter ønske/behov). Brukes den riktig, vil den hjelpe deg med å rangere bedre i Google. Vi har derfor laget denne denne artikkelen for […]

Les mer

Slik lager du mål i Analytics

av august 9, 2016

De fleste vet hvor mye besøk nettsiden deres har. Men når jeg snakker med nye kunder og spør hvor mye nettsiden hjelper på omsetningen, så har de fleste dessverre problemer med å svare. Mitt utgangspunkt er at man har en nettside for å nå forretningsmessige mål. Hva disse målene skal være, finner vi ut sammen […]

Les mer

Se hvordan de besøkende navigerer på nettstedet ditt

av mai 19, 2016

Vi lager nettsider som virker. Men hvordan vet man at de «virker»? Jo, vi måler om brukerne gjør det vi ønsker de skal gjøre. Til dette bruker vi Google Analytics. Det er gratis og fantastisk. Men hva om brukerne ikke gjør det vi ønsker?

Les mer

Besøk oss på IT-dagen 2016!

av mai 11, 2016

InBusiness er tilstede på IT-dagen 2016. Ta turen innom standen vår, og få med deg vårt foredrag om hvordan du kaprer kunder via Google. Vi er Google Partner og hjelper daglig mange bedrifter opp på førstesiden i Google. Så dersom du trenger flere kunder er dette foredraget noe du bare MÅ få med deg. I […]

Les mer

Hvem besøker nettstedet ditt?

av november 22, 2015

Google Analytics er et fantastisk verktøy for oss som jobber med å gi våre kunder avkasting på sine nettløsninger. Svært mye kan måles. En funksjon som er lite brukt, er det som kalles «Demografisk informasjon og interesser». Har du lurt på hvem som besøker ditt nettsted? Ja, da bør du bruke «Demografisk informasjon og interesser». […]

Les mer

«Folk kjøper ikke HVA du selger, men HVORFOR du selger det»

av august 16, 2015

Så et fascinerende foredrag forleden dag. Det handlet om «den gyldne sirkel» og forklarer hvorfor noen bedrifter gjør det bra og noen ikke. Foredragsholder mener å ha forstått hvordan suksessrike selskaper kommuniserer.

Les mer

Den 21. april blir du straffet av Google om ikke nettstedet ditt er mobilvennlig

av april 16, 2015

Den 21. april vil nettsteder som ikke er mobilvennlige, bli straffet av Google. Når en mulig kunde av deg søker etter dine produkter og tjenester fra sin mobil, vil du havne lenger ned i søkeresultatet enn hva du gjør i dag (20. april). Konkurrenter som har mobilvennlige sider, vil mest sannsynlig få bedre rangering enn […]

Les mer