En rask nettside vises på bunnlinjen
Google liker raske sider. Dine kunder liker raske sider. Men er nettsiden din rask? Les mer om dette i denne artikkelen.
Facebook Dynamiske annonser for WooCommerce
Facebooks dynamiske annonser er en av de aller beste måtene å nå ut til de kundene som er såpass varme i henhold til hvor de befinner seg i kjøpsprosessen.
Facebook – muligheter og bedre utnyttelse mht markedsføring
Facebook er ikke bare et sosial media, det er også en svært god markedsføringskanal. Les om hvorfor du bør annonsere på Facebook og hvilke muligheter du har.
Google kan svarteliste nettstedet ditt om du ikke har SSL sertifikat (https)
Ved å bruke SSL sertifikat på ditt nettsted, kan du komme høyere opp i Google, samt gi dine kunder ekstra trygget.
Hvordan få de besøkende til å bli kunder?
Du har bra med besøk på nettsiden din. Du har også bra innhold, gode produkter og konkurransedyktige priser. Alt ligger til rette for at dette skal bli en suksess. Men likevel er det få av de besøkende som tar kontakt med deg. Hva kan du gjøre? Nedenfor gir vi deg 3 konkrete tips.
PostNord plugin til WordPress / WooCommerce
Det tilbys og selges mange WooCommerce nettbutikker om dagen. Kundene elsker alle muligheter som finnes i WooCommerce, samtidig som det er brukervennlig. Men WooCommerce har ikke et PostNord plugin.
Godt innhold = flere kunder
Godt innhold er viktig av mange grunner:
– Man kommer høyere opp i Google
– De besøkende blir imponert og vil mest sannsynlig kjøpe av dere eller ta kontakt (om det er et mål)
7 grunner for hvorfor WordPress er riktig for ditt neste web-prosjekt
WordPress er et fantastisk verktøy for bedrifter som ønsker resultater av sin nettsatsning.
I denne korte filmen kan man lære om 7 grunner for å velge WordPress til sitt neste webprosjekt.
Hva fungerer best av AdWords og Facebook annonsering?
Vi får ofte spørsmålet; hva fungerer best av AdWords og Facebook? Det er litt som å spørre om hvem som er best av Mercedes og BMW. Det er ikke et enkelt svar på dette. Men i den digitale markedsføringen kan vi heldigvis vise til noen tall. Kanskje den gir oss en favoritt?
DIBS E-handelsundersøkelse 2016
Vår samarbeidspartner DIBS har lansert sin årlige rapport, Norsk E-handel 2016. Rapporten har mange interessante tall og trender for det norske og nordiske handelsmarkedet. Har du en nettbutikk, anbefaler vi at du tar en titt. Du vil f.eks se at 48% i dag handler fra mobil og at hele 47% avbryter kjøpet sitt dersom nettbutikken […]