InBusiness AS har fusjonert med Coretrek AS. Besøk oss på www.coretrek.no.
Kostnader ved bruk av supporttjenestenDersom henvendelsen gjelder feil på våre servere eller feil på våre standard tjenester, så retter vi feilen uten kostnader for deg. I alle andre tilfeller blir saker belastet for tiden vi bruker med henholdsvis en minstetakst på ¼ time for kunder med Timebankavtale og en minstetakst på ½ time for kunder uten timebankavtale. Gjeldende timepris er kr. 1090,- eks. mva.
KunnskapsbaseI vår kunnskapsbase finnes det mye bra dokumentasjon om våre verktøy. Vi anbefaler deg å ta en titt før du eventuelt melder inn en sak til vår supportavdeling.
Klikk deg inn på vår kunnskapsbase.
Kontakt supportDu kan melde inn saker til vår supportavdeling alle dager – hele døgnet. Saker blir behandlet fortløpende under vår ordinære åpningstid. HASTER DET, så ring vårt sentralbord på 51 88 44 00.
Meld inn din sak via vårt supportskjema.
TimebankMange av våre kunder har en Timebankavtale. Har du det, har du en rekke fordeler. Bl.a. lavere timepris, og hvis vi bruker kun 15 min på din henvendelse, så loggføres kun 15 min på din Timebank. Du har full kontroll over all tidsbruk, via din mobil eller PC.
Les mer på www.inbusiness.no/timebankavtale.
Gjennom egen nettside får du en full oversikt over ditt kundeforhold hos InBusiness. Se vår introduksjonsvideo eller klikk deg inn på nettsiden. Du vil få tilgang til tjenesten ved å ta kontakt med din kunderådgiver eller ved å sende en e-post til inbusiness@inbusiness.no