Hopp til innhold. Hopp til kontaktinformasjon. Høykontrast

InBusiness AS har fusjonert med Coretrek AS. Besøk oss på www.coretrek.no.

Kundesenter

Innlogging til våre tjenester

 Logg deg inn i-tools CMS

Logg deg inn i-tools PRO





 Logg deg inn i-tools CRM

Webmail Carpo(.inbusiness.no)

 

Webmail Europa(.inbusiness.no)

 

Webmail Ariel(.inbusiness.no)

 

Webmail Miranda(.inbusiness.no)

Informasjon om supporttjenesten

Kostnader Kostnader ved bruk av supporttjenesten

Dersom henvendelsen gjelder feil på våre servere eller feil på våre standard tjenester, så retter vi feilen uten kostnader for deg. I alle andre tilfeller blir saker belastet for tiden vi bruker med henholdsvis en minstetakst på ¼ time for kunder med Timebankavtale og en minstetakst på ½ time for kunder uten timebankavtale. Gjeldende timepris er kr. 1090,- eks. mva.

KunnskapsbaseKunnskapsbase

I vår kunnskapsbase finnes det mye bra dokumentasjon om våre verktøy. Vi anbefaler deg å ta en titt før du eventuelt melder inn en sak til vår supportavdeling.
Klikk deg inn på vår kunnskapsbase.

Kontakt supportKontakt support

Du kan melde inn saker til vår supportavdeling alle dager – hele døgnet. Saker blir behandlet fortløpende under vår ordinære åpningstid. HASTER DET, så ring vårt sentralbord på 51 88 44 00.
Meld inn din sak via vårt supportskjema.

timebank1.pngTimebank

Mange av våre kunder har en Timebankavtale. Har du det, har du en rekke fordeler. Bl.a. lavere timepris, og hvis vi bruker kun 15 min på din henvendelse, så loggføres kun 15 min på din Timebank. Du har full kontroll over all tidsbruk, via din mobil eller PC.

Les mer på www.inbusiness.no/timebankavtale.

KundeserviceportalFull oversikt over ditt kundeforhold hos InBusiness

Gjennom egen nettside får du en full oversikt over ditt kundeforhold hos InBusiness. Se vår introduksjonsvideo eller klikk deg inn på nettsiden. Du vil få tilgang til tjenesten ved å ta kontakt med din kunderådgiver eller ved å sende en e-post til inbusiness@inbusiness.no