Hopp til innhold. Hopp til kontaktinformasjon. Høykontrast
Fontsize Button

PC: Hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Mac: Hold Cmd-tasten (Command) nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Søkemotoroptimalisering / Adwords

Et nettsted uten god rangering i Google, er som en bil uten motor. La oss hjelpe deg med motoren.

Bra plassering i Google er svært viktig for at din bedrift skal nå sine forretningsmessige mål. Svært mange starter nå sin kjøpsprosess på Google. Er du ikke der, blir du mest sannsynlig ikke tatt med videre i kjøpsprosessen. Dette taper dere på. Kommer man høyt opp i Google, får man langt flere forespørsler og kunder. Dermed kan dere redusere kostnaden på tradisjonell markedsføring.

InBusiness har 18 års erfaring innen web-faget og hjelper din bedrift med å komme høyt opp i Google.

Det finnes 2 måter å komme høyt opp i Google på:

1. Søkemotoroptimalisering

For å lykkes med tradisjonell søkemotoroptimalisering (SEO), er det 3 viktige ting man må tenke på:

  • Teknisk oppbygning
  • Innhold
  • Hvor populær din side er

Vi tilbyr deg hjelp med alle disse 3 punktene.

Søkemotoroptimalisering er et komplisert område hvor det ikke er etablerte sannheter som gjelder, og det finnes dermed heller ikke generelle «standardløsninger». Det er derfor viktig med en gjennomgående strukturanalyse, for å finne ut hva som skal til for at nettopp dine nettsider kommer bra ut.

Søkemotoroptimalisering er som et ekteskap. Skal man lykkes, må man hele tiden jobbe med det. Dette fordi algoritmen til søkemotorer stadig endres.

2. Søkemotorannonsering

Søkemotorannonsering er rett og slett betalbar annonsering i søkemotorer. For de fleste kunder anbefaler vi Google og deres AdWords. Her betaler du kun pr klikk. Ønsker du å komme raskest mulig på toppen i Google, er AdWords den beste måten. Her kan du selv velge ordene du ønsker å komme frem på. Du kan også velge geografisk tilhørighet til de som skal se dine annonser.

Vi hjelper deg med:

  • Finne de riktige søkeord
  • Sette opp selgende annonsetekster
  • Sørge for gode landingssider
  • Sette opp konverteringsanlyse
  • Gode månedlige rapporter
  • Remarketing
  • Kobling med din Google Analytics konto