Markedsplan for nettbutikker
Vi går nå inn i siste måneder av 2019. Tiden flyr. Har du laget deg en markedsplan for 2020? Det vil vi sterkt anbefale.
Med en markedsplan starter du det nye året med en plan for hva som skal utføres uke til uke – måned til måned.
Vis dine produkter frem i Google Min Bedrift
Google Min Bedrift blir mer og mer brukt. En god oppføring øker dine sjanser til å bli funnet og valgt av potensielle kunder. Nå har Google laget enda en nyttig funksjon som du bør vurdere å bruke: Nå kan du vise frem dine produkter i oppføringen.
7 Google Ads trender for 2019
Vi digger Google Ads og resultatene det gir våre kunder. Det skjer stadig noe nytt i denne vidunderlige verden og mer er ventet å skje fremover. Vi har sett i krystallkulen for 2019, og kommer med 7 punkter vi tror vil prege Google Ads i 2019.
Enda mer tekst i Google Ads
Nå kan du skrive enda mer tekst i dine Google Ads annonser. Les om hvorfor og hvordan du kan utnytte denne muligheten.
Treff målgruppen enda bedre med In-Market publikum
Google har endelig sluppet et stort konkurransefortrinn for alle som er på Google AdWords. Nå gjør Google de enda enklere å treffe målgruppen din! Er du ikke på Google AdWords allerede, vil dette gi deg enda en god grunn til å vurdere tjenesten.
Typiske AdWords feil man gjør
Alle kan i praksis selv sette opp en AdWords konto. Men de fleste overlater likevel dette til oss eller en annen AdWords sertifisert partner. Men noen få velger likevel å gjøre det selv. Les mer om typiske feil vi da ser.
Optimalisering av Google Ads (tidligere AdWords)
Det tar tid å sette opp en AdWords konto riktig. Men det tar minst like mye tid å optimalisere en konto. I dette innlegget vil jeg gi noen optimaliseringstips.
Facebook Dynamiske annonser for WooCommerce
Facebooks dynamiske annonser er en av de aller beste måtene å nå ut til de kundene som er såpass varme i henhold til hvor de befinner seg i kjøpsprosessen.
Facebook – muligheter og bedre utnyttelse mht markedsføring
Facebook er ikke bare et sosial media, det er også en svært god markedsføringskanal. Les om hvorfor du bør annonsere på Facebook og hvilke muligheter du har.
Hvordan få de besøkende til å bli kunder?
Du har bra med besøk på nettsiden din. Du har også bra innhold, gode produkter og konkurransedyktige priser. Alt ligger til rette for at dette skal bli en suksess. Men likevel er det få av de besøkende som tar kontakt med deg. Hva kan du gjøre? Nedenfor gir vi deg 3 konkrete tips.